Hvad er Klub Julius

Hvem står bag Klub Julius?

Webshoppen Julemandens Værksted står bag medlemsklubben Klub Julius. Julemandens Værksted sælger de personlige nissebreve fra julemanden ”Julemandens Flaskepost”.

Hvordan fungerer Klub Julius?

Klub Julius er en medlemsklub, hvor du med det samme får rabatfordele, konkurrencer, gode tilbud og meget mere….

Idéen med Klub Julius er, at give vores kunder og trofaste fans ekstra gode fordele hele året rundt. Vi vil hele tiden sørge for, at sprede god stemning med gode tilbud – både fra vores egen shops, men også fra andre samarbejdspartnere.

Klub Julius giver mulighed for, at kunder kan opnå rabatter på vores egne juleprodukter som Julemandens Værksted selv designer og producerer.

Juleprodukterne og hvilke rabatter du kan få, kan du se meget mere om her: Aktuelle tilbud – Klub Julius

Firmaet og personerne bag Julemandens Værksted og nissebrevene

Julemandens Værksted åbnede i 2010, hvor varesortimentet primært koncentrerede sig om kalender- og adventsgaver til børn og voksne, et lille udvalg af julegaver, wellness produkter og specielle chokoladegaver.

Året efter i 2011 kom vores eget produkt 
Julemandens Flaskepost til sortimentet – et produkt som består af 24 personlige nissebreve skrevet direkte til barnet.

Nissebrevene er bygget op omkring vores eget 
jule-univers vi har opfundet med figurerne Julius, Palle Post, Rudolf, hjælpenisserne Karla og Kalle og den gamle tipoldefar Juhlenbrocher.

 

24 breve fra julemanden Mette og David Lautrup

De personlige nissebreve er bygget op med barnets personlige oplysninger, som forældrene indtaster under bestilling – så når Julius f.eks. skal aflevere noget til barnet, eller hente barnets ønskeseddel, er det på lige netop den vej hvor barnet bor, at Rudolf lander kanen.

Markedet for nissebreve er blevet betydeligt større siden vi, som de første kom på markedet med nissebreve  i 2011 – men den dag i dag kan vi stadig sige, at vores personlige nissebreve er stadig de mest personlige du kan finde på markedet – de indeholder nemlig op til 9 forskellige personlige oplysninger om barnet. Vi skriver en ny historie hvert år – det er de samme figurer som er med hvert år, men handlingen og udfordringerne er nye.